Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że firma Komandor Andrzej Zapadka przetwarza dane w celach gospodarczych tworząc bazę kontrahentów. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), mają charakter danych osobowych.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności z Ogólnym Rozporządzeniem, celem zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych, osobie której dane dotyczą należy przede wszystkim podać informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych określone w art. 13 lub 14 RODO – w zależności od tego, czy zostały one pozyskane bezpośrednio od osoby której dane dotyczą, czy też z innych źródeł.
W świetle powyższego pragniemy poinformować Państwa, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest: Komandor Andrzej Zapadka zwany w dalszej części Administratorem.
Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul.Kapitańska 2, 72-351 Pogorzelica - Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 oraz 9 RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
- Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Administratora polegają na prowadzeniu działalności gospodarczej. Dane osobowe wykorzystujemy w następujących celach :
– marketingu – informacje o promocjach, cennikach, udzielonych bonusach oraz inne informacje związane ze sprzedażą lub zakupem produktów,
– przekazywania informacji o przyjęciu reklamacji i udzielenia na nią odpowiedzi,
– dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń,
– przekazywania wszelkich informacji o wydarzeniach związanych z prowadzoną działalnością (np. zmiana nazwy, adresu, konta). - Pani/Pana dane osobowe będą przez Administratora przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Firmy, o których mowa w pkt. 3 powyżej, jednakże nie dłużej niż przez 6 lat.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
– żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
– żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
– żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
– żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
– wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/pana danych osobowych,
– przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,
– wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ze względu na miejsce pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą.
Z powyższych praw można skorzystać poprzez: – kontakt e-mailowy pod adresem: biuro@owkomandor.pl - Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Z poważaniem.
Administrator